Er du vår nye økonomi- og administrasjonssjef?
Allegro er et byrå som leverer teknologi og visuell kommunikasjon innenfor områdene rådgivning, design, konseptutvikling og programmering. Allegro ble etablert i Sandefjord i 1997 og er et av regionens største og ledende reklame-, kommunikasjons- og teknologibyråer. Vi har solid økonomi, teller i dag 39 medarbeidere og har kontorer i Sandefjord, Tønsberg og Drammen. Vi har en rekke kunder over hele Østlandet samt noen i resten av verden.
Økonomi- og administrasjonssjef
Vår økonomi og administrasjonssjef går av med pensjon, og vi søker en engasjert, empatisk og pålitelig arvtager til denne viktige rollen.
Rollen innebærer et overordnet og operativt ansvar for alle definerte administrasjons og økonomioppgaver i Allegro kommunikasjon AS. Økonomi- og administrasjonssjefen samarbeider tett med Administrerende direktør, og ha ansvar for at lover og regler ivaretas og følges. Du overtar et ryddig bord. Hos Allegro ønsker vi revisjon og tilsyn velkommen – det skal ikke være feil og mangler å spore hos oss!
Egenskaper:
Som person er du positiv, strukturert, effektiv og hjelpsom. Du er trygg på faget ditt, liker å jobbe selvstendig, samt veilede andre i oppgaver som omhandler fakturering, avstemming og økonomi.
Du er en racer i Excel, og har god erfaring med ulike økonomisystemer. Du setter deg raskt inn i tekniske plattformer og kan bidra til valg av en god løsning for Allegro, dersom det blir aktuelt å endre dagnes systemer. Du har god forretningsforståelse og vil jobbe for å finne nye former for økonomisk og finansiell gevinst.
Du har utdannelse og/eller erfaring innen økonomi, administrasjon og ledelse.
Ansvarsområder:
Du vil ha ansvaret for alt innen regnskap, økonomi og drift. Dette dreier seg blant annet om regnskap, budsjettering, bank-håndtering, offentlige avgifter, lønnskjøring, rapporter og prognoser , personalforsikringer, sykefraværsoppfølging o.l .
Med god it-kompetanse er du sentral i valg av programvare og systemer.
Vi kan tilby:
Mye ansvar og varierte oppgaver i et spennende kompetansemiljø
Gode muligheter for faglig utvikling gjennom relevante kurs og seminarer
Konkurransedyktige betingelser
Fleksibelt arbeidssted: Sandefjord, Tønsberg eller Drammen (Opplæring vil finne sted i Sandefjord)
Hjemmekontor: Ved behov
Nøkkelord | Personalhåndtering, Regnskap & lønn, Økonomirapportering, Ledelse |
Bransjekategori | Media / Informasjon / PR |
Bransje | Kommunikasjonsrådgivning |
Alternativ bransjekategori | Økonomi / Regnskap |
Alternativ bransje | Regnskap / Controlling |